1. Εισαγωγή
Το παρόν κείμενο ορίζει τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις για την παροχή των υπηρεσιών του ταξιδιωτικού γραφείου μας. Με την κράτηση ή την αγορά οποιασδήποτε υπηρεσίας μέσω της ιστοσελίδας μας ή των γραφείων μας αποδέχεστε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις.
2. Κράτηση και Πληρωμή
2.1 Οι κρατήσεις πραγματοποιούνται είτε ηλεκτρονικά με συμπλήρωση της
φόρμας είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή στέλνοντας μας μήνυμα στα social των σελίδων μας.
2.2 Για την επιβεβαίωση της κράτησης απαιτείται προκαταβολή που ανέρχεται στο 30% του συνολικού κόστους της υπηρεσίας, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.
2.3 Η εξόφληση του υπολοίπου πρέπει να πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης, εκτός αν έχει συμφωνηθεί άλλως. Στο ενδιάμεσο θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί επιπλέον άλλη 1 δόση. (Προκαταβολή-2ή δοση- εξόφληση)
2.4 Η κράτηση θεωρείται έγκυρη εφόσον μας προσκομίσει ο πελάτης το αποδεικτικό πληρωμής στο εταιρικό email ή σε μήνυμα στα social.
3. Ακυρώσεις και Αλλαγές
3.1 Οι ακυρώσεις από τον πελάτη πρέπει να γίνονται γραπτώς. Αν η ακύρωση πραγματοποιηθεί:
Πάνω από 60 ημέρες πριν την αναχώρηση: 100% επιστροφή της προκαταβολής.
Από 59 έως 30 ημέρες πριν: Επιστροφή 70% του ποσού.
Λιγότερο από 29 ημέρες πριν: Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων.
3.2 Τυχόν αλλαγές στην κράτηση υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και μπορεί να επιφέρουν επιπλέον χρεώσεις
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το γραφείο σχεδιάζει, ρυθμίζει και συντονίζει τις υπηρεσίες που αναφέρονται στο πρόγραμμα που έχει δημοσιευθεί ή στο πρόγραμμα που έχει συμφωνηθεί με τους πελάτες, έναντι ενός τιμήματος (τιμής). Η τιμή αυτή βασίζεται στις υπηρεσίες που περιγράφονται, στην ισοτιμία ξένων νομισμάτων με το Ευρώ και τις τιμές ναύλων, κομίστρων, φόρων και τελών που ισχύουν κατά την σχεδίαση και την κοστολογική διαδικασία. Το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα αυξομείωσης των τιμών που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα σε περίπτωση μεταβολών του κόστους μεταφοράς, των καυσίμων και αλλαγών των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Επίσης, το τουριστικό γραφείο έχει το δικαίωμα, για ορισμένη χρονική περίοδο ή για περιορισμένο αριθµό θέσεων, να προπωλήσει θέσεις σε ευνοϊκότερες τιµές, µε ειδικούς όρους ακυρωτικών τελών.
ΠΑΡΟΧΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Οι αεροπορικές εταιρίες είτε σε πτήσεις γραμμής είτε ναυλωμένες (charter) επιφυλάσσονται πάντα του δικαιώματος να τροποποιήσουν τα δρομολόγια και τους τύπους των αεροσκαφών, χωρίς καμία προειδοποίηση. Το γραφείο μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση, αλλαγή προγράμματος πτήσης, αλλαγή τύπου αεροσκάφους ή και ακύρωση της πτήσης συνεπεία λόγων ανωτέρας βίας. Οι όροι που αναγράφονται στο πίσω μέρος του αεροπορικού εισιτηρίου αποτελούν δεσμεύσεις απευθείας μεταξύ της αεροπορικής εταιρείας και του συμμετέχοντα στην εκδρομή. Κατά συνέπεια οι ταξιδιώτες δεν θα πρέπει να προγραμματίζουν σηµαντικές προσωπικές δραστηριότητες ή να συνδυάζουν άλλες μετακινήσεις, τις ηµέρες των αναχωρήσεων/αφίξεων. Σε καμία περίπτωση το γραφείο δεν μπορεί να επιβληθεί στην αεροπορική εταιρία ώστε να περιορίσει τους τυχόν ενδιάμεσους σταθμούς και χρόνο αναμονής για τις ανταποκρίσεις. Το γραφείο μας στα πλαίσια του ενδιαφέροντός του για τήρηση του προγράμματος της εκδρομής, δύναται να εξασφαλίσει στον συμμετέχοντα μεταφορά με αεροπορική εταιρεία άλλη από την αρχικά αναγραφόμενη στο πρόγραμμα, αν παρουσιαστεί αδυναμία της αρχικά επιλεγείσας εταιρίας να εκτελέσει προσηκόντως και χωρίς καθυστερήσεις τη μεταφορά. Εκ της αλλαγής αυτής ο συμμετέχων δεν έχει καμία αξίωση, υπό τον όρο ότι η τελικά επιλεγόμενη αεροπορική εταιρία θα πληροί τους διεθνείς κανόνες ασφαλούς αεροπορικής μεταφοράς. Το γραφείο μας δε συμμετέχει ούτε δύναται να επηρεάσει ή να παρέμβει στη διαδικασία φόρτωσης και εν γένει διακίνησης των αποσκευών από αεροπορικές εταιρείες και υπηρεσίες handling των διαφόρων αεροδρομίων. Ως εκ τούτου δε φέρει έναντι του συμμετέχοντος καμία ευθύνη για ζημία, απώλεια ή καθυστέρηση παράδοσης αποσκευής. Σε παρόμοιες περιπτώσεις οι αξιώσεις του συμμετέχοντος στρέφονται απευθείας κατά της αεροπορικής εταιρίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της διεθνούς νομοθεσίας
ΠΑΡΟΧΗ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Η κατηγορία των ξενοδοχείων που τυχόν αναφέρονται στο πρόγραμμα είναι σύμφωνη με τον τουριστικό οργανισμό της χώρας στην οποία ανήκουν. Επειδή όμως δεν υπάρχει ενιαίο διεθνές κριτήριο για την κατάταξη αυτή, είναι λογικό να διαφέρουν μεταξύ τους τα διάφορα ξενοδοχεία έστω και εάν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Το γραφείο διατηρεί την αλλαγή κάποιου ξενοδοχείου με άλλο ίδιας κατηγορίας. Φυσικά υποχρέωση του γραφείου είναι να εξασφαλίζει ότι το εκάστοτε ξενοδοχείο είναι, βάσει της άδειας λειτουργίας του, της κατηγορίας που αναγράφεται στο πρόγραμμα, χωρίς να εγγυάται οποιοδήποτε ποιοτικό του χαρακτηριστικό. Τα τρίκλινα δωμάτια είναι, στην ουσία, δίκλινα µε επιπλέον κρεβάτι. Το επιπλέον κρεβάτι µπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά ή καναπές ή πτυσσόμενο. Στην περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων σε ξενοδοχεία το γραφείο µας θα προσπαθήσει να αντικαταστήσει το δωμάτιο µε άλλο δωμάτιο ξενοδοχείου ίδιας κατηγορίας ή αν αυτό δεν καταστεί εφικτό µε δωμάτιο ξενοδοχείου χαμηλότερης κατηγορίας και θα επιστρέψει στον πελάτη τη διαφορά που προέκυψε, χωρίς το γραφείο µας να φέρει ουδεμία περαιτέρω ευθύνη ή υποχρέωση.
Σύμφωνα με τους διεθνείς όρους τα δωμάτια των ξενοδοχείων παραλαμβάνονται μετά τις 14:00 και παραδίδονται μέχρι τις 12:00 το μεσημέρι ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης ή αναχώρησης των ενοικίων . Στις περιπτώσεις ημιδιατροφής (πρόγευμα και κυρίως γεύμα) η επιλογή μεσημβρινού ή βραδινού γεύματος γίνεται ανάλογα με το πρόγραμμα της κάθε μέρας. Το γεύμα – δείπνο μπορεί να είναι εκτός ξενοδοχείου.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Το Γραφείο προσπαθεί να τηρήσει απαρέγκλιτα το πρόγραμμα του οργανωμένου ταξιδιού σχεδιάζοντας κάθε λεπτομέρεια από πολύ πιο νωρίς.
Παρόλα αυτά υπάρχει το ενδεχόμενο της τροποποίησης του που οφείλεται στο γεγονός της χρησιμοποίησης τρίτων ως προμηθευτών επί των οποίων δεν έχει άμεσο έλεγχο, όπως αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρείες, ξενοδοχεία, μεταφορικές και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίοι είναι δυνατόν να μην ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Παρά λοιπόν τον σαφή διαμεσολαβητικό του ρόλο του, το γραφείο καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθεί στις ανάγκες των Πελατών του, δεν μπορεί όμως να θεωρηθεί υπεύθυνο για ανωμαλίες που δεν μπορεί να προβλέψει ή να ελέγξει όπως:
α) Για τυχόν μεταβολές ή τροποποιήσεις που συμβούν πριν και κατά τα διάφορα στάδια του ταξιδιού προερχόμενες από τις υπηρεσίες των αεροπορικών και μεταφορικών εταιρειών και πρακτορείων (καθυστερήσεις, ακυρώσεις δρομολογίων, αλλαγές τύπου αεροσκαφών, υπεράριθμες κρατήσεις, απώλειες αποσκευών κλπ),
β) Ατυχήματα, ασθένειες ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, αδυναμία προσαρμογής σε διαφορετικές χρονικές ζώνες, υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις ή ανεπαρκείς συνθήκες καθαριότητας.
γ) Μεταβολές οποιασδήποτε υπηρεσίας είτε του προγράμματος ολόκληρου,
οφειλόμενες σε “ανώτερη βία” (πόλεμος ή απειλή πολέμου, θεομηνίες,
τρομοκρατικές ενέργειες, απεργίες, πολιτική αναταραχή κλπ.
δ) Φθορά, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων και οποιασδήποτε συνέπειας από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη.
Πριν την εκτέλεση της εκδρομής το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει το πρόγραμμα της εκδρομής και να αναπροσαρμόσει την τιμή της.
Στην περίπτωση αυτή ο ταξιδιώτης μπορεί να ακυρώσει την συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει προκαταβάλει, εφόσον η τροποποίηση είναι ουσιώδης όπως πχ η αλλαγή της ημέρας αναχώρησης η επιστροφής. Το δικαίωμα αυτό δεν παρέχεται, αν η αλλαγή του προγράμματος είναι μη ουσιώδης (π.χ. αλλαγή στην ημέρα πραγματοποίησης προγραμματισμένης ξενάγησης, αλλαγή ξενοδοχείου σε άλλο της αυτής κατηγορίας, ματαίωση μίας εκ των διαφόρων ξεναγήσεων, αλλαγή της ώρας αεροπορικής αναχώρησης από το πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα κ.ο.κ)
Κατά την εκτέλεση της εκδρομής ο συνοδός του γραφείου διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μέρος ή το σύνολο αυτής, εάν κρίνει ότι αυτό είναι προς το συμφέρον των εκδρομέων και εξυπηρετεί την καλύτερη εκτέλεση του γενικότερου προγράμματος. Όλα τα έκτακτα έξοδα (επιπλέον διανυκτερεύσεις, φαγητό, μεταφορές κλπ) που προκύπτουν από την τροποποίηση μέρους ή όλου του προγράμματος λόγω έκτακτων γεγονότων ή γεγονότων ανωτέρας βίας εκτός του ελέγχου του Γραφείου επιβαρύνουν αποκλειστικά τους εκδρομείς. Η σειρά των περιηγήσεων μπορεί να τροποποιηθεί χωρίς να παραληφθεί το παραμικρό.
Πιθανή αλλαγή των ωρών αναχωρήσεων των μεταφορικών μέσων από πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα και αντίστροφα ή της ώρας επιβίβασης σε λεωφορείο οδικής εκδρομής, δεν θεωρείται αλλαγή προγράμματος Στα μουσεία / θεάματα που τις ημέρες των εορτών θα παραμείνουν κλειστά λόγω των αργιών, δεν περιλαμβάνεται ξενάγηση ή επίσκεψη.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Το Γραφείο έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εκδρομή λόγω μικρής συμμετοχής το αργότερο επτά (7) ημέρες πριν την αναχώρηση. Ακύρωση της εκδρομής μπορεί να γίνει και για λόγους ανωτέρας βίας ή για λόγους που το Γραφείο κρίνει σκόπιμους. Σε αυτές τις περιπτώσεις προτείνει κάποια άλλη εκδρομή της ίδιας τιμής και ποιότητας. Αν ο πελάτης δεν δεχτεί τότε επιστρέφεται το ποσό που καταβλήθηκε. Ουδεμία άλλη απαίτηση αναγνωρίζεται ή γίνεται αποδεκτή. Αν κατά τη διάρκεια της εκδρομής παρουσιαστούν λόγοι οι οποίοι επιβάλουν την άμεση διακοπή της (εμπόλεμη σύρραξη, έκτακτα καιρικά φαινόμενα κ.ο.κ) η ευθύνη του γραφείου μας περιορίζεται στον επαναπατρισμό του συμμετέχοντα με το πλέον πρόσφορο μέσο, χωρίς την ανάληψη του κόστους που τυχόν προκύψει, η της ευθύνης επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΔΡΟΜΕΑ
Εάν ο συμμετέχων Πελάτης ή ο εκπρόσωπος της ομάδας Πελατών ή οποιοσδήποτε συμμετέχων αποφασίσει να ακυρώσει την συμμετοχή του πρέπει να δηλώσει αυτό εγγράφως. Η ακύρωση ισχύει από την ημέρα παραλαβής της εγγράφου ειδοποιήσεως.
Το γραφείο με την δήλωση συμμετοχής του πελάτη θα προβεί στις ανάλογες κρατήσεις σε προμηθευτές (αεροπορικές/ακτοπλοϊκές εταιρίες, ξενοδοχεία, μετακινήσεις, εισιτήρια σε αξιοθέατα κλπ) με ανάλογη πληρωμή, προκειμένου να είναι εξασφαλισμένες οι υπηρεσίες για τον πελάτη.
Έτσι σε περίπτωση ακύρωσης:
Έως 59 ημέρες πριν την αναχώρηση
Στην περίπτωση αυτή το γραφείο θα προβεί σε κάθε απαραίτητη κίνηση επιστροφής των χρημάτων του πελάτη από τον εκάστοτε προμηθευτή (αεροπορική/ακτοπλοϊκή εταιρία, ξενοδοχείο, μετακινήσεις, εισιτήρια σε αξιοθέατα κλπ) με σκοπό να τα επιστρέψει στον πελάτη.
Ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το ποσό που θα παρακρατηθεί από τον εκάστοτε προμηθευτή συν 30ε ανά άτομο για τα πραγματοποιηθέντα έξοδα της εταιρείας (απασχόληση, προκρατήσεις, έξοδα επικοινωνίας, αλληλογραφία κλπ)
Από 29 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και την ημερομηνία της αναχώρησης
Στην περίπτωση αυτή δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων και ο πελάτης χρεώνεται με το 100% της αξίας του ταξιδιού. Για την περίπτωση αυτή προτείνουμε την επιπλέον ταξιδιωτική ασφάλιση με κάλυψη για ακύρωση εκδρομής.
ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ
Το γραφείο µας, παρέχει πληροφορίες, όσον αφορά τα ταξιδιωτικά και άλλα έγγραφα που απαιτούνται για κάθε ταξίδι και προορισμό και την έκδοσή – θεώρησή τους, αλλά κάθε εκδρομέας είναι ο ίδιος υπεύθυνος για την ισχύ, την εγκυρότητα, την εξασφάλιση και την φύλαξη όλων των ταξιδιωτικών εγγράφων που είναι απαραίτητα για τη συμμετοχή του στο ταξίδι (διαβατήριο, θεωρήσεις, πιστοποιητικά, άδειες, βίζα κλπ).
Παρακαλούμε την ιδιαίτερη προσοχή σας στις παρακάτω περιπτώσεις :
Η ισχύς της visa είναι µικρότερη από τη διάρκεια του ταξιδιού
Ζευγάρι ταξιδιωτών έχουν διαφορετική υπηκοότητα µεταξύ τους, εκτός Schengen
Το διαβατήριο έχει μικρότερη χρονική ισχύ από αυτήν που απαιτεί η κάθε χώρα
Υπηρεσιακές ταυτότητες (αστυνομία, στρατός κλπ) δεν λογίζονται ως ταξιδιωτικά έγγραφα και θα πρέπει ο εκδρομέας σε συνεννόηση με την υπηρεσία του η τις αρμόδιες αρχές να επιβεβαιώσει την ισχύ τους
Ενήλικες που ταξιδεύουν με ανήλικα παιδιά θα πρέπει να έχουν φροντίσει για τα απαραίτητα έγγραφα όπως εξουσιοδοτήσεις κλπ
Επίσης το γραφείο μας δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που οι αρχές δεν επιτρέψουν την έξοδο ή είσοδο σε κάποιον εκδρομέα είτε λόγω μη υποβολής ειλικρινούς δηλώσεως είτε λόγω απαγόρευσης ή περιορισμών επιβληθέντων στο πρόσωπό του.
Σε περίπτωση που κάποιος ταξιδιώτης χάσει το ταξίδι λόγω προβλήματος στα ταξιδιωτικά έγγραφα δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων και ο πελάτης χρεώνεται με το 100% της αξίας του ταξιδιού.
ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ
Βασική υποχρέωση των εκδρομέων είναι η έγκαιρη προσέλευσή τους στους ορισμένους κατά το πρόγραμμα τόπους και χρόνους. Σε περίπτωση καθυστέρησης του εκδρομέα και μη έγκαιρης προσέλευσης του στον καθορισμένο τόπο ή χρόνο για την εκτέλεση του προγράμματος (όπως ξεναγήσεις, μεταφορές, πτήσεις, γεύματα) ο αρχηγός έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει, με συνέπεια ο εκδρομέας να χάσει την εκδήλωση χωρίς να δικαιούται οιαδήποτε αποζημίωση. Στην περίπτωση αυτή ο εκδρομέας πρέπει να επανασυνδεθεί με το γκρουπ με δικά του έξοδα.
Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ταξιδιωτικό μας γραφείο μέσω τηλεφώνου ή email.